Los bericht bekijken
Oud 23 January 2019, 11:39   #6
anoniem26138
Guest

Standaard

Dat plaatje is te klein om iets te kunnen lezen.

Ik overzie ook niet goed hoe alles heeft plaatsgevonden (teveel gebeurtenissen buiten mijn eigen beleving), en dat is inmiddels ook niet meer nodig wegens je herinstallatie.

Nogmaals in andere woorden, ik denk nog wel dat hier de W7 herstelomgeving als eerste gebruikt had moeten worden, en niet die van Vista:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gilberto Bekijk bericht
..... Windows 7 startte niet op en er kwam een andere melding. De melding was : Bootmgr ontbreekt druk op Controle + Alt + Del om opnieuw te starten. Ik heb toen met de Windows vista schijf een recovery opgestart en bij de opties "opstartherstel" aan geklikt. Resultaat: de melding "Bootmgr ontbreekt" was verdwenen. Bij de volgende opstart drukte ik op de toets f8 en dit verscheen:. G:\ Windows\System32\winload.exe info: Windows cannot verify the digital signature for this file en Windows 7 kon niet meer worden opgestart.
Ik denk dus dat in enig stadium twee besturingssystemen door elkaar gehaald zijn.

Maar je opmerking over een digitale handtekening is ook opvallend, want dit is mijn W7 winload.exe, en ook raar hoe deze klacht begonnen is, met een CPU melding vanuit het BIOS.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Winload_exe_signature.jpg‎ (115,4 KB, 1x gelezen)
  Met citaat antwoorden