Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Systemen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 22 January 2006, 21:34   #1
anoniem15893
Guest

Standaard Bestand verdwenen

Rare vraag... laatst was ik bezig een mp3'tje in My Shared Folder van naam te veranderen (rechts klikken in de windows verkenner)... Op een of ander manier glipte mijn vingers van de toetsen (ja gebeurd wel eens...waarschijnlijk te snel willen doen...), en wat er allemaal gebeurde weet ik niet, ging zo snel, maar het hele mp3'tje lijkt te zijn verdwenen.
Ik heb goed zitten zoeken in My Shared Folder maar nergens te vinden, ook niet onder een ander naam.
Ook niet in de prullenbak te vinden, het is mij een raadsel...
De exacte naam van het bestand weet ik niet echt meer, weet wel de artiest en de track maar er stond nog meer bij vermeld in de titel.
Waar kan ziets blijven... ?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2006, 22:19   #2
anoniem16276
Guest

Standaard

Probeer eens te zoeken op de harde schijf naar dat bestand met REST2514. Daarmee kun je verwijderde bestanden (meestal, soms : dat hangt van een aantal dingen af) terug vinden toch zeker als je een gedeelte van de naam kent bvb de extentie.
Een nederlandstalige versie van REST2514 met handleiding zijn te vinden via : http://home.versateladsl.be/vt632929/#Allerlei
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2006, 23:33   #3
anoniem15893
Guest

Standaard

ik snap er geen barst van, iemand een andere oplossing?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2006, 23:42   #4
anoniem13186
Guest

Standaard

http://home.versateladsl.be/vt632929/rest2514nl.zip downloaden en de aanwijzingen in http://home.versateladsl.be/vt632929.../REST2514.html volgen.

Laat even weten wat je dan precies niet snapt, dan kunnen we het uitleggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2006, 16:07   #5
anoniem15893
Guest

Standaard

Ik heb het programmaatje gedownload, en de gebruikshandleiding gelezen.
Wat ik ook invoer in het zoekveld, ik krijg keer op keer de melding dat er niets is gevonden
heb zelfs op zip en jpeg bestanden gezocht waar mn pc mee volstaat maar steeds zegt hij dat er niets is gevonden...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2006, 18:35   #6
anoniem13184
Guest

Standaard

Software

Wees eerlijk, dit heeft toch niets met Hardware te maken?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2006, 18:44   #7
anoniem14945
Guest

Standaard

Wat maakt het uit, het is toch maar 'n mp3...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marchel
Als ik lekker muziek wil luisteren, pak ik de lp of cd van mijn keuze en stop hem in mijn stereo installatie.

Maar nu je vraag:
Misschien kan dit programma je helpen je bestand terug te vinden. Uit je verhaal lijkt me dat je het (perongeluk) weg hebt gegooid. Dit programma (pc inspector file recovery) helpt je verwijderde bestanden terug te halen.

Daarnaast, als je titel en artiest nog weet, lijkt het me niet zo'n probleem om 'n nieuwe te downloaden, op dezelfde manier zoals die mp3 in je shared folder terecht is gekomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2006, 19:49   #8
anoniem15893
Guest

Standaard

Ja klopt, maar ik wil weten waar het bestand is gebeleven.
Als ik hem weggegooid hebmoet hij in de prullenbak staan toch?
En inderdaad, het is maar een MP3tje, daarom juist, ik wil die zooi niet te lang op mijn pc, branden en weg ermee (niet voor eigen gebruik voor de goede orde
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2006, 20:01   #9
anoniem16816
Guest

Standaard

Ik weet niet hoe je het bestand hebt verwijderd, maar als je shift-delete hebt gebruikt, dan komt die niet in de prullenbak, dus msgien is dat het
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten