Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Polls

Bekijk resultaten enquête: Heb jij behoefte aan een apart forumonderdeel over Office?
Ja, lijkt mij interesant 14 48,28%
Nee, geen behoefte aan 10 34,48%
Maakt mij niet uit 5 17,24%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 August 2007, 13:22   #1
anoniem13400
Guest

Standaard Nieuw forumonderdeel Office

Is behoefte aan een apart forumonderdeel "vragen over Office" ?
Ik zie dat er best nog al eens vragen zijn over o.a. Excel, Word, Powerpoint, etc. die in "overige" worden geplaatst.

Dit zou onderverdeeld kunnnen worden in bijv.
- Office 97
- Office 2000
- Office 2003
- Office 2007
- Open Office
- etc.

Voordat ik deze gedachte aan Admin wil voorleggen, wil ik eerst even "pollen" wat jullie hiervan vinden. Ik zelf zou hier bijzonder veel interesse in hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2007, 13:33   #2
anoniem19265
Guest

Standaard

Office is wel een simpel programma

Ik denk niet dat daar mensen iets over willen weten
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2007, 13:36   #3
anoniem13826
Guest

Standaard

wel, dan kom ik geen vraagen over office meer tegen omdat ik dan gewoon die rubriek over slaan kan, ik gebruik zelf geen office dus weet er niet erg veel van
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2007, 14:17   #4
anoniem13425
Guest

Standaard

Ik kijk breder dan Office...
Office is een programma. En zo zijn er zeer veel programma's.
Sims (bijvoorbeeld) is een programma. Valt onder Games.
Office valt onder Software.
Als je zou besluiten dat Office een apart topic zou moeten zijn, dan zou je die lijn ook moeten doortrekken naar andere programma's waar veel vraag naar is... bijvoorbeeld een apart topic voor Adobe... ik noem maar wat.
Dat is toch ondoenlijk?
Het is wel handig als je in de vraag al aangeeft waar het betrekking op heeft, zodat forummers die daar niks van weten, die vraag kunnen overslaan. Dat gebeurt volgens mij momenteel ook. Er staat altijd bij een vraag of het Word, Excel of Powerpoint betreft (die anderen programma's die in Office zitten worden kennelijk weinig gebruikt want daar komt zelden een vraag over.)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2007, 12:17   #5
anoniem25452
Guest

Standaard

Misschien iets aanpassen? een forum: ''Office 2000 of ouder'' en een forum: Office 2003 of nieuwer, en dan in die 2 forums, subforums doen: powerpoint, word, exel, publisher etc. Goed (computer)idee of niet? xD
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2007, 21:31   #6
anoniem13826
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lajos94 Bekijk bericht
Misschien iets aanpassen? een forum: ''Office 2000 of ouder'' en een forum: Office 2003 of nieuwer, en dan in die 2 forums, subforums doen: powerpoint, word, exel, publisher etc. Goed (computer)idee of niet? xD
niet echt, dan krijg je teveel subforums, EEN subforum voor office O.K maar als je dat onderverdeelt in 2000 en ou der en nieuwere versies en dan nog onderverdeelt in publisher, excel, word, powerpoint, acces en andere dan krijg je veel te veel en word het onoverzichtelijk.

en we hebben een 50-50, modje-admin moet de knoop maar door hakken.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2007, 13:46   #7
anoniem22021
Guest

Standaard

Zal ik ff de weegschaal laten doorslaan?
Vind het wel een goed idee. Zou gewoon een onderdeel Office kunnen worden. Meestal zetten de mensen er toch wel bij welke versie ze gebruiken.
Maakt ook het zoeken op het forum,denk ik, wat gemakkelijker.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2007, 13:54   #8
anoniem15842
Guest

Standaard

Ik ben het met Intel eens.
Wanneer er een office gedeelte wordt gemaakt willen mensen daarna ook een photoshop gedeelte etc.

Bovendien wordt het er niet overzichtelijker op, en zoveel vragen zijn er toch niet over office??

Laatst gewijzigd door downforce.rvs : 2 September 2007 om 17:29
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2007, 13:57   #9
anoniem13400
Guest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door downforce.rvs Bekijk bericht
Ik ben het met toolman eens.
Wanneer er een office gedeelte wordt gemaakt willen mensen daarna ook een photoshop gedeelte etc.

Bovendien wordt het er niet overzichtelijker op, en zoveel vragen zijn er toch niet over office??
Volgens mij bedoelde toolman juist het tegenovergestelde......

Ik ga het voorstel in ieder geval neerleggen bij admin.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2007, 20:03   #10
anoniem14733
Guest

Standaard

Ik heb "ja" gestemd, maar wil er wel een "mits" bij plaatsen.
Ja een Office onderdeel, vermits daar wel alle office vragen bij elkaar komen, dus ongeacht welke versie office (97 of 2003 of wat dan ook) en OpenOffice kan daar ook bij.
Daar krijg je dan wel een onderdeel mee gevuld, als je het gaat onderverdelen in allerlei bestaande office versies wordt het teveel van het goede.

Daarmee kun je dan gelijk een antwoord geven op de mensen die een photoshop gedeelte willen. Zou ik ook niet negatief over zijn, maar dan niet alleen photoshop, maar 1 forum onderdeel genaamd "foto-bewerking" en daar kun je dan alles van photoshop en welk programma je dan ook gebruikt om je foto's mee te bewerken onder kwijt.

In dat geval spreek je van 2 forum onderdelen die waardig zouden kunnen zijn als er voor die secties genoeg vragen binnen komen.
Als er bijv. nu weinig foto-bewerkingsvragen gesteld worden, heeft het ook geen zin om zo'n onderdeel te beginnen dus is zo'n argument ook bruikbaar bij mensen die er om vragen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten