Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 3 January 2008, 08:07   #1
anoniem25452
Guest

Standaard Forum gaat sloom

Hey every1. Ik heb laatst een gratis site gehost, en daar phpbb3 bij aangemaakt, alleen gaat soms heel langsaam. Anyway, langsamer dan dit forum. Hoe kan dat komen? En is er ook een manier om het forum sneller te laten gaan? Alvast bedankt, en

adios
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2008, 09:33   #2
anoniem13576
Guest

Standaard

Dat zijn de nadelen van gratis of heel erg goedkope webhosters.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2008, 10:28   #3
anoniem28644
Guest

Standaard

Om hem sneller te laten gaan kan je de hele code meenemen en wel bij een goeie webhost hosten.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2008, 18:18   #4
anoniem25452
Guest

Standaard

Waar kan ik die code vinden? En waar moet ik die code dan plaatsen? Nog een vraagje, ik zit nu bij byethost.com maar die bedoelde ik dus met sloom gaan. Dus kent iemand misschien een betere gratis (en dus ook sneller) host waar ik mn forum naar kan overzetten? MVG Lajos.

Laatst gewijzigd door Black-Devil : 3 January 2008 om 18:20
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2008, 12:42   #5
anoniem28644
Guest

Standaard

Je kan die bestanden dit nu in je FTP-mappen zijn kopieeren, en ze neerzetten in FTP-mappen die je bij je nieuwe host krijgt. Verder zijn er geen gratis/goedkope webhost die snel zijn. Je moet echt gaan nadenken over een betaalde. Dan zijn er zat webhosts.

Succes
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2008, 15:24   #6
anoniem25452
Guest

Standaard

Ok, heeft iemand misschien een voorkeur van een betaalde hosting? Dan ga ik daar inderdaad maar eens over nadenken Niet de tuur SVP, ik wil niet meer betalen als 3 euro per maand. (Ben ook nog jong he )
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2008, 16:10   #7
anoniem28644
Guest

Standaard

3 euro per maand is 3*12 is € 36,-- per jaar. Rond die prijs, is er wel een goeie webhost beschikbaar ergens. VEVIDA ligt ook rond die prijs. Ik heb daar vroeger gehost prima host. http://www.vevida.nl
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2008, 14:24   #8
anoniem14945
Guest

Standaard

Voordat je besluit daarmee in zee te gaan, moet je even nagaan of phpBB3 overweg kan met MS Access databases. Mocht dat niet het geval zijn, ben je weer meer geld kwijt voor een MySQL database.

Overigens zou ik je aanraden een host te nemen met ondersteuning voor php waarbij je direct de mogelijkheid gebruik te maken van een MySQL database; de meeste gratis websoftware waarbij een database nodig is werkt namelijk met MySQL.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2008, 15:45   #9
anoniem20986
Guest

Standaard

heb ook nog wel webhosting voor je maar me eigen site is in een make-over dus hier de specs en kosten

Opslagruimte: 400MB
Dataverkeer: 6000MB
MySQL Databases: 5
Max. Domeinnamen: 2
Prijs per maand: €2,-
(€2.38 incl. BTW)

Geen setup kosten PHP 4 EN 5 support Perl support CGI support MySQL 4 EN 5 database support PHP-GD/DomXML support Antivirus email bescherming Antispam email bescherming Webmail Uitgebreid controle paneel Uitgebreide website statistieken Backup mailserver Onbeperkt POP3 / IMAP mailboxen Onbeperkt E-mail aliassen Onbeperkt autoresponders Onbeperkt mailinglists Onbeperkt FTP accounts Onbeperkt subdomeinen Volledig DNS beheer Toegang tot Cron jobs Persoonlijke error documents FTP en WWW bestand uploads Dagelijkse backup

kom dat alleen nog een domeinnaam bij en dat is .NL: € 13,50 per jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2008, 20:22   #10
anoniem20403
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ctrlaltdelete Bekijk bericht
Dat zijn de nadelen van gratis of heel erg goedkope webhosters.
Hoe zit dat dan met b.v. Strato. Ik hoor alleen maar positieve berichten, m.n. voor Strato Easyweb. Ik ben nog niet zover, anders zou ik op basis van de berichten van derden voor dit laatste kiezen!
'k Ben benieuwd naar de reacties.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten