Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 20 September 2014, 22:35   #1
anoniem14162
Guest

Standaard Spotnet problemen

Na terugkomst van vakantie wilde ik spotnet openen en ik krijg hem niet meer aan de praat. Hij blijft maar zoeken naar nieuwe spots en als dat na een paar uur eindelijk gelukt is gaat hij ook nog op zoek naar reacties en blijft hij hangen. Dan via taakbeheer afsluiten en opnieuw proberen.

Ik gebruik windows 8.1 en ik ben nu al twee dagen bezig om spotnet weer aan de praat te krijgen, heb twee dagen via google alle oplossingen uitgeprobeerd maar met geen mogelijkheid spotnet te gebruiken.

Wie heeft een oplossing voor mij? Voor de goede orde, ik heb een betaalde provider, Eweka, die ik al een paar jaar gebruik. Op mijn laptop werkt spotnet wel maar het is heel vervelend om via mijn laptop te downloaden en dit weer via usb op mijn pc te krijgen.

Ik wacht jullie antwoord in spanning af.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2014, 01:31   #2
anoniem42071
Guest

Standaard

Toen zoiets mij overkwam, heb ik Spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ingesteld. Daarna werkte alles perfect.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2014, 07:58   #3
anoniem14162
Guest

Standaard

Ik heb werkelijk alles geprobeerd. Ik heb Spotnet wel 10 keer verwijderd, ook met de speciale verwijdertool van Spotnet, maar niets werkt. Ik kan Spotnet niet meer gebruiken want hij blijft constant hangen.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2014, 17:55   #4
anoniem26138
Guest

Standaard

Je zegt alles al gedaan te hebben, maar niet wat dat alles is, dus nu kom ik toch met iets wat je misschien al gezien hebt:

http://www.spot-net.nl/forums/viewto...&t=2824#p25073

Rigoureuze stappen worden daar genoemd.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2014, 17:52   #5
anoniem14733
Guest

Standaard

Het blijft een buggy stukje werk. Als je zelf een beetje handig bent met downloaden dan kun je Spotlite gebruiken. Werkt niet alleen sneller maar ook stabieler.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2014, 08:28   #6
anoniem14162
Guest

Standaard

Ik ben even weggeweest en lees nu de reacties. Ook die van Eric heb ik uitgeprobeerd maar het probleem bleef zich voor doen.
Ik heb Spotnet nu zover gekregen dat hij de reacties niet meer laadt en nu kan ik weer gewoon starten en downloaden. Ik zal het zo maar laten want het werkt in ieder geval weer. Ik ben er wel achter gekomen dat de meeste problemen met Spotnet voorkomen met windows 8 en 8.1
Klaarblijkelijk is Spotnet niet hiervoor gemaakt.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten