Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Systemen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 September 2016, 17:25   #1
anoniem14162
Guest

Standaard Van dell naar chromebook

Ik heb van mijn oude trage dell laptop een chromebook gemaakt zoals omschreven in computeridee. Nu wil ik hem verkopen maar krijg mijn gegevens er niet meer uit. Alles weer opnieuw gedaan maar hij blijft mijn gegevens onthouden. Heeft iemand nog een ander idee hoe dit op te lossen? Formatteren en Windows er opnieuw opzetten heeft geen zin want ik weet niet welke windows erop zat en heb daar uiteraard geen dvd van. Help.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2016, 17:33   #2
anoniem26473
Guest

Standaard

Zit er geen recovery partitie meer op?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2016, 17:35   #3
anoniem14162
Guest

Standaard

nee niet meer op de laptop en ik heb wel een cd van dell maar ik weet niet of daar de recovery opstaat. Het is al een oude laptop die zeer traag was maar met chromebook werkt hij weer optimaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2016, 17:49   #4
anoniem26473
Guest

Standaard

Kun je hem niet formatteren en chromeos er opnieuw opzetten?

Weet je zeker dat die gegevens op de laptop staan en niet op je google account? Zou je wellicht kunnen uittesten door een nieuw google account aan te maken en daarop in te loggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2016, 18:57   #5
anoniem14162
Guest

Standaard

Het heeft zeker met mijn Google account te maken. Ik heb eigenlijk nog nooit mijn laptop geformatteerd dus daar ben ik een beetje huiverig voor. Inloggen met een ander account heb ik ook al gedaan maar dan zijn er twee gebruikers. Ik denk toch aan formatteren en dan proberen om opnieuw chromeos erop te zetten. Het is de enige mogelijkheid. Ik ga aan de slag.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2016, 20:34   #6
anoniem64473
Guest

Standaard

Beetje late reactie.
Maar goed formatteren en daarna Chromeos er op zetten lijkt me het meest logische methode.
Jouw gegevens zijn er zeker af dan, en degene die de laptop na jou gebruikt heeft kan er meteen mee aan de slag, hoeft alleen zijn Google naam en ww in te vullen.

Laatst gewijzigd door VonkT : 5 November 2016 om 20:34 Reden: taalfouten
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten