Nja twee... het zijn er normaliter 3 ja, maar ik heb dan weer niet gezien dat je die zou moeten laten inspringen.
Citaat:
De drie puntjes tussen de blokhaken geven dan eigenlijk aan dat het niet de volledige tekst is, het is een onderdeel van een langere tekst.
|
Ergo... een quote ergens van.
Ik weet het punt wat je bedoelde met je punt over bericht #21808. Ik gaf alleen maar aan dat dit totaal niet interessant is en dat je dat uit de context kunt opmaken.
Het is duidelijk een deel van een algemeen nieuwsbericht, een stukje gedeeltelijke tekst geplaatst ter hulp. Is mijns inziens toch iets anders.
Als het nu een volledig bericht was of iets commercieels wat je overneemt, dat is een andere zaak.
Er zijn gewoon zaken waarbij bronvermelding niet nodig is. Want als je het zou gaat bekijken zou je overal bronvermelding moeten gaan doen.
Dus als je het wel zo netjes vindt.... Alles wat je schrijft, ook wat wij schrijven is copyright.
Stel je voor dat dit zou moeten gebeuren:
Citaat:
Het er wel of niet mee eens zijn is niet zo aan de orde.
|
Ik vind van wel.
@Bron: Erikdenhouter
@Bron: forum.computeridee.nl
Zou van de gekke worden. Maar als je zo op netjes staat zou -dat- dus wel de consequenties zijn, want op het moment dat wie dan ook van ons iets schrijft, heeft de schrijver het copyright op die tekst en zou je aan bronvermelding moeten doen.
Dus ja ik ben het met je eens dat men wel aan bronvermelding kan doen en dat dit netjes is. Maar nee ik vind niet dat dit altijd moet en nee ik vond het ook in dit geval niet nodig.
Maar uiteraard mogen we van mening verschillen.