Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Onderdelen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 28 June 2007, 19:35   #21
anoniem24526
Guest

Standaard

Hier (http://www.zalman.co.kr/product/cool...elist_eng.html) staat de lijst van incompitabel met de VF700 en ik zie die van jou er niet bij staan.Ik zie hem ook niet bij de compitabel staan trouwens. :P
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2007, 19:37   #22
anoniem23981
Guest

Standaard

ja leuk he...

ik ben dus nog maar even aan het zoeken...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2007, 16:07   #23
anoniem14001
Guest

Standaard

mmhh je omgevings temperatuur valt dan wel mee. Dat zal dan niet de zwaarwegendste factor zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2007, 23:36   #24
anoniem23981
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk bericht
mmhh je omgevings temperatuur valt dan wel mee. Dat zal dan niet de zwaarwegendste factor zijn..
ik kan een spreekwoordelijk eitje bakken op de voeding. en aangezien ik geen case fan heb. blijft het grootste gedeelte van de warmte binnen in.
en dan worden andere dingen ook weer warmer zoals mijn procesor

ook word mijn harde schijf standaard al vrij warm, dus ga daar een nieuwe voor kopen. met wat koeling fans hier en daar, om de ophopende warmte weg te halen.

bij de videokaart zet ik ook nog een kleine koeler neer die ook weer zorgt voor een betere airflow. ik wil een hele koele computer krijgen en houden. met geluid stille fans.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 00:28   #25
anoniem13826
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALT+F4 Bekijk bericht
ik kan een spreekwoordelijk eitje bakken op de voeding. en aangezien ik geen case fan heb. blijft het grootste gedeelte van de warmte binnen in.
en dan worden andere dingen ook weer warmer zoals mijn procesor

ook word mijn harde schijf standaard al vrij warm, dus ga daar een nieuwe voor kopen. met wat koeling fans hier en daar, om de ophopende warmte weg te halen.

bij de videokaart zet ik ook nog een kleine koeler neer die ook weer zorgt voor een betere airflow. ik wil een hele koele computer krijgen en houden. met geluid stille fans.
dan kun je denk ik beeter een andere kast kopen met een 12mm fan voor en achter en een 80 mm fan in de zij kant, maar dan moet je geen goedkoop prut ding neemen want die maken weer herrie.

of anders Waterkoeling, maar goed, dat is denk ik een beetje overkill op je systeem
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 12:17   #26
anoniem23981
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richt Bekijk bericht
dan kun je denk ik beeter een andere kast kopen met een 12mm fan voor en achter en een 80 mm fan in de zij kant, maar dan moet je geen goedkoop prut ding neemen want die maken weer herrie.

of anders Waterkoeling, maar goed, dat is denk ik een beetje overkill op je systeem
wat voor kast had je dan in gedachten?
van welk merk bedoel ik.

heb wel een mooie kast gezien van allienware. maar geloof niet dat je die zonder hardware kunt krijgen.
mja dat zie ik nog wel.

als je een merk weet wat goed is, dan hoor ik het?

Laatst gewijzigd door ALT+F4 : 30 June 2007 om 12:58
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 15:18   #27
anoniem13826
Guest

Standaard

Citaat:
wat voor kast had je dan in gedachten?
van welk merk bedoel ik.

heb wel een mooie kast gezien van allienware. maar geloof niet dat je die zonder hardware kunt krijgen.
mja dat zie ik nog wel.

als je een merk weet wat goed is, dan hoor ik het?
kun je nu ook zonder hard ware kopen, voor een prijs van 400$, niet interessant dus
ik weet niet wat jij mooivind, een kast moet je zelf uitzoeken want je ziet hem elke dag weer staan

goede merken die ik ken zijn coolermaster, sunbeam, antec en nog wel een paar
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 15:52   #28
anoniem23981
Guest

Standaard

ok, nou hier en daar paar lichtjes lijkt me wel leuk^^.
heb nu gewoon een saaie kast.

die van alienware (ALX) is dan wel beetje heel erg duur voor een kast.

ik ga wel ff zoeken, dan post ik de kast hier om te zien als het een beetje een fatsoenlijk ding is.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 21:12   #29
anoniem13826
Guest

Standaard

Citaat:
ok, nou hier en daar paar lichtjes lijkt me wel leuk^^.
heb nu gewoon een saaie kast.

die van alienware (ALX) is dan wel beetje heel erg duur voor een kast.

ik ga wel ff zoeken, dan post ik de kast hier om te zien als het een beetje een fatsoenlijk ding is.
kun je idd beeter doen, je kunt hele leuke en vergelijk baare kasten kopen voor 100€ met een goede voeding, Zelf heb ik een sunbeam samurai met aleen een extra 12cm fan achterin en dat word niet warm en ik vind het zelf een mooie kast

hier kun je de mijne zien
ik heb hem een jaar terug voor € 50 gekocht, wat ik zelf niet duur vind voor een degelijke kast, ik heb er aleen een fancontrol bij ingezet om de fans stil temaken.

let btw niet op die IDE flat cable , die is eruit
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 23:00   #30
anoniem18126
Guest

Standaard

@Richt, Je koffer PC is gaaf, en ik vind die koelers onderin best mooi, als het al een foutje is, dan zeker geen schoonheidsfoutje.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten