Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 11 August 2007, 12:04   #1
anoniem25452
Guest

Standaard Mensen ervaringen met one.com?

Misschien was ik van plan om te hosten bij one.com, maar ik wil eerst jullie mening daarover weten. Wat vinden jullie van one.com, is het de moeite om te hosten? En wat vinden jullie de VOORdelen ervan om te vergelijken met andere hostings?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2007, 17:34   #2
anoniem25452
Guest

Standaard

wtf, helemaal niemand?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2007, 14:20   #3
anoniem26449
Guest

Standaard

Ik heb als host voor mijn website one.com en dat bevalt zeer goed.
Ze zijn via hun on-site-help goed te bereiken om je te helpen met eventuele problemen,
en alles werkt vrij simpel
Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Groetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2007, 16:26   #4
anoniem18037
Guest

Standaard

WebHosters.nl - volledig en objectief webhosting overzicht
Hier staan diverse bedrijven en de ervaring van klanten
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2007, 20:05   #5
anoniem13802
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lajos94 Bekijk bericht
wtf, helemaal niemand?
Logisch toch , er zijn al 3 topic's waar je na je vraag zelf niet meer antwoord .
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 14:32   #6
anoniem15649
Guest

Standaard

Nee ik ben er absoluut niet tevreden over!
Ze beloven een database en mysql, wil je hier gebruik van maken in Golive wordt je niet verbonden met de site.
Toen ik dit probleem had ging ik toch maar eens naar hun chat service waar ik mijn probleem vertelde.
Als antwoord gaven ze mij dat je de database niet van buitenaf kan bereiken en dat ik het eerst maar na had moeten vragen voordat ik het pakket ging bestellen.
Gekkenwerk toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 18:06   #7
anoniem14945
Guest

Standaard

Dat een mysql-database niet van buitenaf te bereiken is, is bij meer dan 90% van de providers het geval. Dat probleem zou je bij een willekeurige andere provider waarschijnlijk ook gehad hebben. Als je zulke specifieke toegang nodig hebt is het sowieso raadzaam om te informeren of dat mogelijk is.

Om misbruik te voorkomen is de database alleen toegankelijk via localhost, dus alleen via php vanaf de webhost zelf. Overigens is phpMyAdmin een mooi pakket om vanaf de server handmatig je mysql database te onderhouden.

Overigens heb ik zelf geen ervaring met One en probeer nu ook niets goed te praten. Dit is gewoon de situatie bij de meeste aanbieders.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 21:26   #8
anoniem20986
Guest

Standaard

www.isp25.nl de 25 beste van nederland op een rij
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2007, 00:16   #9
anoniem15649
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Dat een mysql-database niet van buitenaf te bereiken is, is bij meer dan 90% van de providers het geval. Dat probleem zou je bij een willekeurige andere provider waarschijnlijk ook gehad hebben. Als je zulke specifieke toegang nodig hebt is het sowieso raadzaam om te informeren of dat mogelijk is.

Om misbruik te voorkomen is de database alleen toegankelijk via localhost, dus alleen via php vanaf de webhost zelf. Overigens is phpMyAdmin een mooi pakket om vanaf de server handmatig je mysql database te onderhouden.

Overigens heb ik zelf geen ervaring met One en probeer nu ook niets goed te praten. Dit is gewoon de situatie bij de meeste aanbieders.

Oke dat wist ik niet, ik heb namelijk stage gelopen bij ijsselweb waar het dus wel kon.
Daarom dacht ik dat het veelal gewoonlijk was dat dit kon, nou goed heb ik weer wat geleerd!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2007, 02:54   #10
anoniem26863
Guest

Standaard One.com

Mijn ervaringen met one.com zijn bijzonder slecht heb weken problemen met het bereiken van mijn domein en de subdomeinen en zij beweren maar dat er bij hun geen problemen zijn en suggereerden zelf dat het wel aan mijn internetverbinding zou liggen terwijl ik uiteraard aan vrienden gevraagd heb of ze ook problemen hadden mijn domein te bereiken en zij hadden dus hetzelfde probleem. One.com wil niet erkennen dat ze een capacitietsprobleem hebben en dus ben ik ondanks dat ik net weer voor een jaar betaald had maar verhuisd naar Helderhosting is 4 keer zo duur maar dan heb je wel kwaliteit voor je geld plus en 10 keer zoveel webspace maar wat belangrijk is dat je 25 databases kunt aanmaken wat voor joomlasites ideaal is.
Mijn advies is ga nooit naar one.com.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten