Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Homepageclub

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 4 September 2007, 14:17   #1
anoniem26651
Guest

Talking Is deze website duidelijk ?

Beste Mensen,

Na 2 maanden hard werken heb ik het resellers gedeelte eindelijk af.
Nu is de vraag aan jullie of het allemaal wel duidelijk is en of jullie nog iets qua opmerkingen hebben enz.

De website kun je hier vinden: http://reseller.registratie.nl

Als gebruikersnaam kun je : demo@registratie.nl gebruiken en het wachtwoord is: demo

Mvg,
Martijn
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 16:58   #2
anoniem15368
Guest

Standaard

Inloggen:
"Het ip adres klopt niet !"
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 17:17   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

Hier ook.

Daarnaast wil ik altijd graag met een druk op Enter inloggen (na invullen van gebruikersnaam en wachtwoord), zonder naar de muis te hoeven grijpen en een knopje in te drukken.

CSS is ook nog zoiets leuks, om dit te voorkomen:
HTML-code:
<tr bgcolor="#DDDDDD"><td bgcolor="#DDDDDD">.biz</td><td bgcolor="#DDDDDD">€ 8.50</td></tr><tr bgcolor="#DDDDDD"><td bgcolor="#DDDDDD">.com</td><td bgcolor="#DDDDDD">€ 8.50</td></tr><tr bgcolor="#DDDDDD"><td bgcolor="#FC8C14">.eu</td><td bgcolor="#FC8C14"><strong>€ 6.00</strong></td></tr><tr bgcolor="#DDDDDD"><td bgcolor="#DDDDDD">.info</td><td bgcolor="#DDDDDD">€ 8.50</td></tr><tr bgcolor="#DDDDDD"><td bgcolor="#DDDDDD">.net</td><td bgcolor="#DDDDDD">€ 8.50</td></tr><tr bgcolor="#DDDDDD"><td bgcolor="#FC8C14">.nl</td><td bgcolor="#FC8C14"><strong>€ 4.99</strong></td></tr><tr bgcolor="#DDDDDD"><td bgcolor="#DDDDDD">.org</td><td bgcolor="#DDDDDD">€ 8.50</td></tr>
Laat even weten als het inloggen weer werkt, dan kunnen we zien of het allemaal duidelijk is!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 17:28   #4
anoniem26651
Guest

Standaard

Nu moet het werken,

Ik had vergeten dat men in de demo versie iets kon aanvinken dat alleen zijn ip adres kon inloggen.

Nu kun je gewoon inloggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 19:29   #5
SimonComfort
Guest

Standaard

Het is inderdaad wel jammer dat je site nog geen firefox&#174; ondersteunt; er zijn toch wel een hoop Firefox gebruikers!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 20:29   #6
anoniem16842
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door registratie Bekijk bericht
Is deze website duidelijk ?
Ik weet niet hoor. Maar bij een site met dergelijke commerciële doeleinden vragen of mensen gratis willen checken of het werkt?

Riekt nogal naar reclame.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 20:43   #7
SimonComfort
Guest

Standaard

Dat ben ik dan wel met je eens...!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 23:25   #8
anoniem15368
Guest

Standaard

Ja ziet er goed uit...
Overzichtelijk. Of het ook duidelijk is moet blijken als je het een keer uittest... Dat ga ik nu niet doen omdat het geld kost.
Overigens werkt de website best voor FF...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2007, 09:35   #9
anoniem26651
Guest

Standaard

de website heb ik nog niet gemaakt voor firefox... dit ga ik binnenkort doen.

@ FooBar
Citaat:
Daarnaast wil ik altijd graag met een druk op Enter inloggen (na invullen van gebruikersnaam en wachtwoord), zonder naar de muis te hoeven grijpen en een knopje in te drukken.
Ik weet nog steeds niet wat daar de rede van is. ik maak dat wel met javascript.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2007, 14:52   #10
anoniem14945
Guest

Standaard

Reden dat inloggen met enter niet werkt is dat de velden niet binnen <form> tags met bijbehorende action en method vallen.
Laat javascript alleen de controle uitvoeren, en laat html het formulier verder verwerken. Op dit moment kan iemand zonder javascript uberhaupt niet eens inloggen.

Voor de rest zit het wel redelijk goed in elkaar denk ik. Domeinnaam aanvragen is een beetje lastig, met die komma's. Liever tien losse invulvelden met de mogelijkheid er steeds 10 aan toe te voegen.
Verder lijkt het me dat er ergens een koppeling moet zijn tussen klant en domeinnaam, dat zie ik nergens. Ik neem aan dat domeinnamen op naam van de klant worden geregistreerd, en niet op naam van de reseller (tenminste, dat mag ik hopen).
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten