Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 29 July 2009, 18:31   #121
anoniem13291
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimmie67 Bekijk bericht
Alle illegale software.
Illegale software is software welke wettelijk niet is toegestaan.
Verklaar je nader...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2009, 19:06   #122
anoniem39456
Guest

Standaard

ik haat windows is ze geheel in ook norton

windows omdat er veel beter opties zijn die stuke goedkoper zijn zoals linux of mac os x.
en norton omdat het je hele pc sloopt
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2009, 11:42   #123
anoniem13802
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cx1213 Bekijk bericht
windows omdat er veel beter opties zijn die stuke goedkoper zijn zoals linux of mac os x.
Ga Jij eens gauw buiten spelen .
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2009, 12:24   #124
dutch-online
Guest

Exclamation

Citaat:

.........................

uit welk land kom je ??? vertaal het is naar beetje leesbare tekst.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2009, 13:56   #125
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:

Sinds wanneer is Mac OS goedkoper????? Je moet er een hele dure pc bij kopen.....
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2009, 14:22   #126
anoniem39456
Guest

Standaard

ik praat nu alleen over de software. de upgrade naar snow leopard is 30 euro en windows 7 is rond de 200 euro
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2009, 14:31   #127
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
ik praat nu alleen over de software. de upgrade naar snow leopard is 30 euro en windows 7 is rond de 200 euro
Maar die kan je niet zomaar op elke pc installeren en dat kan je met Windows wel....
Verder heb jij het over een 'upgrade', dus niet over een volledig OS wat Windows dus wel is. Trouwens, voor iets meer dan € 100,- en niet die € 200,- die jij noemt.....
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2009, 13:52   #128
anoniem39576
Guest

Standaard

Kodak Easyshare Software (voor een fotocamera), ik hebd eze tig keer geprobeerd te downloaden, kreeg telkens op het einde (na een uur wachten ofzo) een foutmelding, heel lang met de Kodak service chat ofzoietsgechat, en uiteindelijk kwam iemand ermee dat ik iets bij de provider moes opvragen, geen idee hoe dat moet, maar op mijn laptop lukte het opeens toch, zomaar heel raar, maar na een maand of 2 ben ik erachter gekomen, dat dit programma ervoor zorgde dat maar de helft van de foto's geupload worden naar de computer en de andere helft niet, hierdoor ben ik een hoop foto's kwijt geraakt, toen ik het programma verwijderde werden opeens wel alle foto's geupload, en het was ook veel handiger want ik kanz e zo in een document plaatsen, want via dat programma kreeg ik dit niet voor elkaar, ik kon de foto's alleen in hetprogramma zien, en daardoor bijv. niet uploaden enzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2009, 14:52   #129
anoniem37039
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qpc Bekijk bericht
Maar die kan je niet zomaar op elke pc installeren en dat kan je met Windows wel....
Verder heb jij het over een 'upgrade', dus niet over een volledig OS wat Windows dus wel is. Trouwens, voor iets meer dan € 100,- en niet die € 200,- die jij noemt.....
Het is wel degelijk 29 euro, want 'upgrade' of niet, iedere Apple eigenaar heeft al een OSX versie en kan dus upgraden voor 29 euro. Of je moet nog OS 9 draaien, dan is het een ander verhaal. En die 100 euro Windows versie, dat is een uitgeklede Home premium versie als ik het goed heb, terwijl de functionaliteit van Mac OSX alleen door de duurste Professional/Ultimate Windows wordt gehaald. En die is 10x zo duur als OSX.

En dat duurder zijn van Apple computers... ach, die discussie is al vaak gevoerd. Er was weer eens een vergelijkend onderzoek naar de zgn AppleTax, agv het goedkoper worden van MacBooks en zo.

http://www.pcworld.com/businesscente...apple_tax.html

Conclusie: het valt nogal mee, en wordt steeds beter.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2009, 15:04   #130
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
En die 100 euro Windows versie, dat is een uitgeklede Home premium versie als ik het goed heb
Je hebt het niet goed, het is dezelfde versie, maar met een andere licentie-overkomst. Geldt voor alle OEM-versies van Windows.....

Citaat:
terwijl de functionaliteit van Mac OSX alleen door de duurste Professional/Ultimate Windows wordt gehaald. En die is 10x zo duur als OSX.
Nee, de duurste versie van Windows (die anders dan bij Apple uiteraard weer gewoon op elk willekeurig merk of type pc gezet kan worden) komt op € 170,- inclusief GRATIS update naar Windows 7

http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-075910

Citaat:
En dat duurder zijn van Apple computers... ach, die discussie is al vaak gevoerd. Er was weer eens een vergelijkend onderzoek naar de zgn AppleTax, agv het goedkoper worden van MacBooks en zo.

http://www.pcworld.com/businesscente...apple_tax.html
Ach, zolang er voor die ene 13,1" notebook van Apple 10-tallen alternatieven zijn voor minder geld, groter scherm en betere prestaties, blijft de Apple gewoon erg duur....
Ga eens een kijkje nemen op www.pearc.de en vergelijk daar de pc's eens met iets soortgelijks bij apple zelf.... Je moet wel heel erg 'simpel' zijn als je jezelf dan niet voor de kop slaat omdat je voor minder (veel) meer geld hebt uitgegeven.... Tenzij het logo op de zijkant van de kast jou natuurlijk honderden euro's waard is......

Citaat:
Conclusie: het valt nogal mee, en wordt steeds beter.
Het valt niet mee, maar je hebt gelijk, het wordt beter, je kan een hele goede pc met Mac OS elders veel goedkoper krijgen dan bij Apple zelf......
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten