Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 15 March 2008, 15:18   #31
anoniem13802
Guest

Standaard

zoals de Yahoo toolbar.
goed uit je doppen kijken dus
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2008, 14:00   #32
anoniem30293
Guest

Standaard

Op nummer 1 staat voor mij met stip: Internet-Explorer

Mede doordat het zover is dichtgespijkerd. Bij steeds meer sites die irritante waarschuwingsbalk. Dan eerst op OK klikken om de site te kunnen bekijken.

Surfen hoort simpel te zijn. En niet zo dat ik voor elke site meerdere handelingen moet verrichten om 'm één keer te kunnen bekijken.

Hetzelfde geldt voor downloads. Ook steeds vaker die melding dat er wel eens een virus in zou kunnen zitten.

Na overschakeling naar Firefox nergens last meer van. Het werkt nog vele malen prettiger ook. En voor die enkele keer dat ik IE tóch nog nodig heb, is er de plug-in IE-Tab, die de IE-Engine in een aparte tab inlaad en zich als IE voordoet.

Ik ben hier steeds verder van MS Producten aan 't afkicken. Op 1 van de PC's hier draait al geen windows meer. Alleen voor mijn vrouw laat ik het er op de andere nog opstaan. Maar als het alleen aan mij zou liggen, dan zou ik geen MS Software, of software die alleen op een MS platform werkt, meer draaien.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2008, 04:05   #33
anoniem13637
Guest

Standaard

@Mr nutty

Firefox heeft ook zijn nukken, allerlei plugins bevoorbeeld. Maar qua gebruiksvriendelijkheid stel ik zelf ook prijs op Firefox. let wel echter op dat je een goede controle houd over wat wel automatisch mag en wat niet.

Laat Windows 7 maar komen, kale kernel en zelf alles instaleren wat jij zelf wel wilt gebruiken.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2008, 18:18   #34
anoniem30511
Guest

Standaard

Ik vind Internet explorer geen goed programma, ik gebruik firefox.
ook vind ik Microsoft Office access niet handig: ik begrijp er niks van!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 10:28   #35
anoniem30519
Guest

Standaard

Java (dat t nog steeds bestaat.... onbegrijpelijk), internet explorer en outlook (hier zit een fervent mozilla gebruiker), virusscanners die vertragend werken, alle firewalls, spyware.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 18:14   #36
anoniem18904
Guest

Standaard

office 2007
grote fout om alles achter tabs te verschuilen
na een maand er dus ook dadelijk afgegooid en 2003 herinstaleerd
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2008, 22:51   #37
anoniem30787
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kieviet Bekijk bericht
ben een gebruiker eerste uur van adaware, dus nog voor de "se " versie, dacht dat het toen de 1 serie noemde, maar wat er gebeurd met de laatste adaware2007 is me onbekend, een probleem opgelost krijg je der een nieuw voor in de plaats, kortom heb het van min pc gehaald en vervangen door windows defender en spybot.
sorry maar adaware valt dus bij mij uit de boot.
Ik moet helaas "kieviet" gelijk geven adaware 2007 is gewoonweg heeeel slecht geef mij de Se maar weer gelukkig had ik hem nog in mijn download map staan en staat hij weer keurig op mijn pc.

Graag ding ik mee voor de cd.

Mijn adres: PM me maar als het zover is.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2008, 13:09   #38
anoniem13637
Guest

Standaard

gooi die adaware maar weg se of standaard en probeer spyhunter te downloaden. Net zosnel als Nod32 met scannen en laatst de nieuwste trojan bij een maat van mij verwijderd. Hij had al iets gedaan maar in de boot van de HD, het register en memory lag ie nog te wachten om weer geactiveerd te raken.

Spyhunter heeft alles maar ook alles wegeghaald
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 10:46   #39
anoniem24080
Guest

Standaard

Ik heb echt een hekel aan Paint en Windows Movie Maker. Verschrikkelijk. Paint heb ik een hekel aan omdat het continu vastloopt, en photoshop is natuurlijk veel fijner :P.

Windows Movie Maker loopt ook continu vast, de opties te beperkt, een en al ellende. Videobewerking doe ik dus met Adobe Premiere Pro, waar ik niet veel op aan te merken heb.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 17:03   #40
anoniem28742
Guest

Standaard

Quicktime, Adobe Reader en Norton

Quicktime is een vervelende plugin die continu crasht
Adobe reader is veel te sloom, duurt bijna 5min om een klein pdf'je te openen, terwijl het met een andere in 1 sec. geopend is
En Norton, omdat het de grootste geheugenvreter is op deze wereld

Laatst gewijzigd door ultiprosan : 10 May 2008 om 12:03
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten