Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter
@ magwel
Welkom bij de polonaise.... ik denk zelf een verjaardag, maar denk maar niet dat ik het gecheckt heb. Ik vertrouw hierin op sjouwer, de TS die dit in het verleden bij elk forumlid heeft gedaan.
Opmerkelijk, maar ook begrijpelijk dat een "buitenstaander" hier geheel in verrast wordt 
|
Dank voor het welkom!
Een vijfdaagse polonaise dus! Het houdt kennelijk niet op hier; dan kan ik ook nog wel met een verjaarstaart aankomen. Het blijkt na enig speurwerk namelijk dat genoemde modje inderdaad op 24 januari geboren is en hier de functie van moderator bekleedt....
Ik had de oplossing van de prijspuzzel ingevuld en toen daarbij mijn oog op het woordje forum viel, bedacht ik dat ik me daarvoor al eens had aangemeld en ja, ik kon inloggen, dus dat klopte. Een beetje heen en weer gekeken tot mijn aandacht opeens getrokken werd door de naam 'modje' en ik me herinnerde dat iemand met die nick me al eens geholpen heeft hier in te loggen, toen dat niét wilde lukken. Vandaar.
Ik weet nu ook dat tijd inderdaad vliegt, want ik heb vandaag kennelijk pas m'n eerste berichtje geplaatst en omdat ik geregistreerd ben sinds 18 januari 2008, is die betiteling 'buitenstaander' dus geheel op zijn plaats...