Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Systemen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 5 March 2010, 12:04   #1
anoniem43131
Guest

Question Hoe kan ik het beste uit mijn pc halen?

Hallo kenners
Mijn naam is Bryan.
ik heb een vraag. Hoe kan ik het beste uit mijn Computer halen? dit zijn mijn spec.
(ik weet niet of u er iets mee kan.)
Intel Core 2 CPU E6300 1,86GHz 1,86GHz
Geheugen - Ram: 4,00GB
Type pc: 32-Bits Besturingssysteem (Windows Vista Home Premium)
Videokaart: Nvidia Geforce 7300 GT (256 MB + 3.0 Sharder)
Beeldscherm staat ingesteld op 1280 bij 1024 (Vernieuwingsfrequentie: 75Hertz)
Heeft u een idee hoe ik de instellingen kan instellen voor het optimalen gebruik van mijn Computer.

M.V.G Bryan
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2010, 13:06   #2
anoniem16239
Guest

Standaard

Het is dan wel handig om te vermelden waar je je PC voor gebruikt ... beetje internet/office, zwaar gamen, videobewerking, ... ?

Wil je je PC eventueel upgraden met nieuwe hardware? Zo ja, wat is het budget daarvoor?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2010, 13:23   #3
anoniem43131
Guest

Standaard

hey ik gebruik mijn pc vooral voor gamen. ik wil me pc nog niet upgraden ik wil eerst kijken of ik door mijn pc met jullie hulp hem zo goed mogelijk kan in stellen Groetje Bryan
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2010, 14:01   #4
dutch-online
Guest

Standaard

Mischien een betere grafische kaart [ en een snellere harddisc mischien ] , verder kun je niet veel updaten
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2010, 14:37   #5
anoniem16239
Guest

Standaard

Voor betere gameprestaties zou je kunnen kijken naar de nieuwe Radeon HD5670, prima voor het draaien van de zwaarste games op max. 1280x1024 pixels.

Let er op dat een dergelijke kaart wel wat meer vergt van je voeding dan een GeForce 7300GT, maar ook niet heel veel meer. Met een redelijke 400W of met een efficiënte 350W (80PLUS gecertificeerd) heeft deze kaart voldoende stroomtoevoer.
http://www.amd.com/us/products/deskt...uirements.aspx

Een zwaardere kaart dan de HD5670 is een beetje zonde, aangezien je E6300 processor niet heel erg snel is (tenzij je 'm flink kan overklokken, want dat kan deze Core 2 Duo processor goed aan met voldoende koeling en stabiele stroom).
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2010, 16:54   #6
anoniem19265
Guest

Standaard

Het licht er maar net aan wat je er mee gaat doen. Voor games zal ik je Videokaart veranderen. Ik heb de zelfde kaart in passieve uitvoering. Als ik ermee game dan overklock ik de GPU 200 Mhz en het DDRII 150 mhz dit heeft in moderne spellen zoals Grind 1 een winst van 5 a 10 frames.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2010, 18:12   #7
anoniem39893
Guest

Standaard

Gamen met een 7300GT is gewoon een trieste zaak, hoe je het ook overclockt.
Een radeon 5670 erin zetten, of als je betere prestaties wilt een 5750/5770 zal al heel behoorlijk helpen. Dan nog een overclock op de processor en je kan weer vooruit. Eventueel een nieuwe processor kan ook helpen, maar en E6300 is zo slecht nog niet.

Welke spellen speel je eigenlijk? Want als die nog werken op een 7300GT, dan is het niet nodig om echt een flinke upgrade te doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2010, 17:01   #8
anoniem42226
Guest

Standaard

Er is na de opties de videokaart vervangen en geheugen uitbreiden een nieuwe pc samenstellen.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2010, 01:06   #9
anoniem43153
Guest

Standaard

Met een hamer!

Grapje,

ga naar; Start> uitvoeren> tik daar: msconfig> en bij opstarten alles uitzetten behalve je viruskiller. zeker weten dat ie daar wat sneller van gaat lopen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten