Regelmatig krijgen wij op de redactie mails van lezers die oude jaargangen Computer Idee aanbieden - of zoeken. Voortaan kunnen zij op deze plaats in het forum terecht om zo met elkaar in contact te komen. Zet er meteen even bij in welke regio u woont om teleurstellingen te voorkomen. Overigens is het niet de bedoeling dat u in het forum privé-telefoonnummers en emailadressen gaat uitwisselen. Via het profiel van de gebruiker kunt u hem of haar een privé-bericht sturen.
Laatst gewijzigd door Redactie - Annemarie : 27 April 2010 om 15:32
Reden: Redacteur nieuwsrubriek had nog een aanvulling
Nou laat ik dan maar het spits afbijten hier. Ik heb ruim 200 oude Computer Idee's liggen. Beginnend in 1998 tot en met 2010. Af te halen in Eindhoven in ruil voor een flesje Havana Club.
Oorspronkelijk geplaatst door Redactie - Annemarie
Regelmatig krijgen wij op de redactie mails van lezers die oude jaargangen Computer Idee aanbieden - of zoeken. Voortaan kunnen zij op deze plaats in het forum terecht om zo met elkaar in contact te komen. Zet er meteen even bij in welke regio u woont om teleurstellingen te voorkomen. Overigens is het niet de bedoeling dat u in het forum privé-telefoonnummers en emailadressen gaat uitwisselen. Via het profiel van de gebruiker kunt u hem of haar een privé-bericht sturen.
Hallo, er heeft ooit een keer een artikel in CI gestaan over het zelf uitlezen van de management computer van een auto. Kan u mij zeggen of dit ergens is na te gaan of welk nummer van CI dit is geweest?
Alvast bedankt
Jos