Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 26 December 2012, 10:44   #1
anoniem22217
Guest

Unhappy Windows 8 rampen

Windows start nadat deze is afgesloten de volgende dag schoon op, dus alles kwijt, de "simpelste" alle kaart uitdagingen staan op nul, slotmachine alles weer op nul.

Als nieuwsgroepen download software aanstaat en je start een nieuwe App als Word op dan stopt de nieuwsgroepen download software en andere lopende software o/a Rendering in Windows Live movie .

Windows 8 kan maar zo ineens vastslaan, de muis blijft beweegbaar maar je kunt niets en nee ook na een uur kun je niets er rest niets anders dan een geforceerde reset door de aan/uit knop van de PC 5 Sec in te drukken en de PC daarna opnieuw opstarten.

Er blijft geen log file bestaan van bovenstaande "rampen".

Windows 8 zonder een outlook, Live of Hotmail account is door de gebruiker niet te herstellen.

Je bent verplicht Microsoft "vooraf" toestemming te geven geld af te schrijven van Creditkaart of PayPal account om betaal Apps aan te kunnen schaffen.

Er zullen nog meer rampen zijn maar deze heb ik al persoonlijk ervaren.

Overigens in de Bèta versies kwam dit niet voor, zo draait de Bèta versie op de laptop nog steeds als een zonnetje (en is ook een upgrade over Windows 7 heen) .
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2012, 11:21   #2
anoniem54435
Guest

Arrow

Je bent verplicht Microsoft "vooraf" toestemming te geven geld af te schrijven van Creditkaart of PayPal account om betaal Apps aan te kunnen schaffen.

Dat is redelijk normaal toch.
..

Nu ben ik zelf geen App koper . Maar Windows 8 draait hier op een Dell Vostro van 2007 als een Zonnetje. van oorsprong een XP Pro Computer.
Dit is mijn test Computer voor van alles en nog wat .
En alles werkt zonder dat ik iets kwijt raak.

Laatst gewijzigd door Desperado : 26 December 2012 om 11:41
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2012, 12:47   #3
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:

Dat is redelijk normaal toch.
Nee dat is niet normaal, je geeft je supermarkt of anders je elektronica winkel toch ook geen toestemming om de rest van je leven, vooraf toestemming om geld af te schrijven van je rekening?

Mijn Bèta Windows 8 draait ook als een zonnetje alleen de originele upgrade heeft kuren op een voorheen Windows 7 PC die nooit problemen heeft gegeven.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2012, 12:52   #4
anoniem54435
Guest

Standaard

Het geld word pas afgeschreven op het moment van Downloaden .
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2012, 15:06   #5
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk bericht
Het geld word pas afgeschreven op het moment van Downloaden .
Ja dat is zo, maar alleen het geven van de mogelijkheid in het voren tot afschrijving.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2012, 15:31   #6
anoniem13291
Guest

Standaard

Je moet toestemming geven om geld van je creditkaart af te schrijven?
Dat ken ik niet van Windows 8, nog nooit tegen gekomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2012, 15:44   #7
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edmoor Bekijk bericht
Je moet toestemming geven om geld van je creditkaart af te schrijven?
Dat ken ik niet van Windows 8, nog nooit tegen gekomen.
Nee ik ook niet, totdat ik een koop App wilde betalen, om dat te kunnen doen moest ik dus een formulier invullen en daarna kreeg ik de PayPal login pagina met links een 0 (nul) rekening van Microsoft en moest ik eerst dus de 0 (nul) betaling met mijn inloggegevens van PayPal maken.
Daarna kon ik met mijn Windows inlog wachtwoord Apps kopen.

Ik vind het vreemd, hoewel het wel makkelijk is, maar de vraag blijft, wat als Microsoft afschrijvingen gaat doen zonder mijn toestemming??
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2012, 15:53   #8
anoniem13291
Guest

Standaard

Dat zal niet zo zijn.
Verder is er een goede oplossing als iedereen eraan meewerkt.
Gewoon geen apps kopen voor Windows 8.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2012, 17:15   #9
anoniem42071
Guest

Standaard

Doordat ik dit topic tegen kwam, dacht ik... Oww jah dat heb ik ook nog : Windows 8 en ben weer even aan het proberen geweest.
Ik kies dan expres de basis instelling met al die prachtige zo nutteloze tegels.

Laat ik eens naar NU.nl gaan..... Klik op de tegel, moet (heel vervelend) naar rechts scrollen om al het nieuws te kunnen lezen. Ben de rubrieken politiek/sport etc helemaal kwijt. (Nee daar moet je een ander tegeltje voor kiezen)

Hierna wil ik een ander webadres kiezen. Ja niet dus, geen favorieten balk, zelfs geen favorieten...... Zelfs geen balk om iets in te kunnen voeren..... dus je trekt met het "handje van je muis"het schermpje omlaag (Ik wordt gek van al die onnodige handelingen) en kiest een tegel die je zelf hebt aangemaakt. Nog steeds geen werkbalk favo's (Ook niet aan te maken met een rechtsklik).

Constant vragen of ik "MIJN" locatie maar wil opgeven, wat ik categorisch weiger omdat niemand er ook maar iets mee te maken heeft in welke omgeving in woon.
Waarna het ding stom terug komt bij de tegel van de regenmeter "Kan de locatie niet bepalen".

Ja Bill, die wil ik graag zelf op zo'n site invoeren en vastleggen, omdat het MIJN locatie is en niet de JOUWE.
Maar die mogelijkheid ontbreekt dus netjes.

Oke ik ben op leeftijd. Nooit tegen veranderingen geweest. Allemaal prima. Maar dit besturing systeem is onbruikbaar op een pc.

En jawel ik heb de tool geïnstalleerd, waardoor ik nu opstart met een bureaublad, net als in W7.
En op dat moment begrijp ik niet waarom dit Windows 8 heet. Het verschilt in niets van W7. Oja het ziet er "gelikter" uit.

Dus weer terug naar de "tegeltjes fabriek" :

Zelfs het afspelen van wat favo muziek vergt een cursus onlogisch denken en een overvloed aan handelingen, waardoor je bijna acuut zou overstappen naar Linux....

Sorry Stroke33...... Ik kan je niet helpen, ik ga je niet helpen en ik wil je niet helpen......
Ik voel met je mee.
De onmacht die dit onbeholpen gedrocht over mensen uitstort is niet te beschrijven.

Ik weiger me er nog langer druk over te maken nu, want het is tenslotte maar een stom ding.

Ik ga denk een paar 1000 dvd's van Windows 7 opkopen, zolang het nog te koop is, dan kan ik nog heel veel mensen blij maken straks.

Fijne kerstdag nog allemaal.
En let wel..... ik ben niet gefrustreerd..... ik ben niet boos.... Beiden hebben geen enkele zin.

Maar ik hou het zo lang het kan bij Windows 7 (zeven) .

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2012, 17:22   #10
anoniem54435
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edmoor Bekijk bericht
Dat zal niet zo zijn.
Verder is er een goede oplossing als iedereen eraan meewerkt.
Gewoon geen apps kopen voor Windows 8.
..........
Dat kun je dus gewoon uitzetten , dus geen onverwacht App aankoop.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten