Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Verbinding

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 May 2014, 21:11   #1
anoniem14162
Guest

Standaard Kan geen pagina's meer laden

Ik heb een probleem met het laden van pagina's op internet. Ik heb sinds kort windows 7 op mijn pc gezet (in plaats van vista) en sinds gisteren kan ik geen pagina's meer laden met firefox. Ook kan ik dan niet op mijn nas komen. Met mijn laptop heb ik totaal geen probleem ermee en kan ik gewoon alles op internet doen.

Wie weet wat er aan de hand is?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2014, 23:06   #2
anoniem22217
Guest

Standaard

Doe eens een systeem herstel met een herstelpunt van voordat het probleem zich voor deed.link
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2014, 23:34   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

Firewall? Werkt internet explorer wel?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2014, 00:20   #4
anoniem18126
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stroke33 Bekijk bericht
Doe eens een systeem herstel met een herstelpunt van voordat het probleem zich voor deed.link
Dat gaat natuurlijk niet lukken na een nieuwe installatie.

@tcooteman; Heb je na de installatie van W7 ook alle drivers van het moederbord voor W7 ge´nstalleerd, waaronder de chipsetdrivers, ethernet etc.?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2014, 00:25   #5
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anacho Bekijk bericht
Dat gaat natuurlijk niet lukken na een nieuwe installatie.

@tcooteman; Heb je na de installatie van W7 ook alle drivers van het moederbord voor W7 ge´nstalleerd, waaronder de chipsetdrivers, ethernet etc.?

Citaat:
Ik heb sinds kort windows 7 op mijn pc gezet (in plaats van vista) en sinds gisteren kan ik geen pagina's meer laden met firefox.
Zou dus wel moeten kunnen want het heeft gewerkt!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2014, 13:14   #6
anoniem14162
Guest

Standaard

Ik heb het laten doen. Ook IE werkt niet. Het duurt eeuwen voor een pagina volledig in beeld is. Ook mijn nas is niet te bereiken terwijl ik op mijn laptop gewoon kan werken op mijn netwerk en ook daar is mijn nas wel te bereiken. Ik denk dat ik mijn pc weer breng ter reparatie. Systeemherstel heb ik meteen al gedaan, mag niet baten. Brrrrrr...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2014, 13:31   #7
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tcooteman Bekijk bericht
Ik heb het laten doen. Ook IE werkt niet. Het duurt eeuwen voor een pagina volledig in beeld is. Ook mijn nas is niet te bereiken terwijl ik op mijn laptop gewoon kan werken op mijn netwerk en ook daar is mijn nas wel te bereiken. Ik denk dat ik mijn pc weer breng ter reparatie. Systeemherstel heb ik meteen al gedaan, mag niet baten. Brrrrrr...
Als je een speedtest doet op speedtest.net hoe snel is dan de verbinding op de laptop en op de desktop, is dit gelijk of zit er verschil in?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2014, 14:08   #8
anoniem14162
Guest

Standaard

Het probleem is opgelost. Eerst dacht ik dat het aan het nieuwe systeem lag maar na zoeken en proberen ben ik erachter gekomen dat ik een probleem had met Search Protect. Dat kwam omdat als ik een nieuwe pagina wilde laden dat woord search protect constant in beeld kwam en ook waren en vreemde zoekprogramma's zoals Bing. Na wat speurwerk op internet heb ik met het programmaatje ADW Cleaner de malware eraf weten te halen en alles werkt weer zoals het moet. Misschien hebben jullie iets aan dit antwoord voor een volgend slachtoffer. Wel bedankt voor jullie bijdrage.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2014, 14:25   #9
anoniem22217
Guest

Standaard

Search Protect is designed by Conduit, and is spread through various free software, in most cases – it’s a pre-selected option during the main program installation. There is no direct download link for Search Protect even on the Conduit home page which is already suspicious.

Het verwijderen er van zie link
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2014, 14:42   #10
anoniem54435
Guest

Standaard

En Bing is gewoon de zoekmachine van Microsoft
Kun je uitzetten bij Invoeg toepassingen van IE
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave