Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Multimedia Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 22 May 2014, 16:24   #11
anoniem14162
Guest

Standaard

Bedankt, alles ontvangen en emailadres verwijderd. Ik ga morgen een en ander verzorgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2014, 16:48   #12
anoniem26138
Guest

Standaard

We horen graag hoe Easeus data recovery pro (ofwel Niek) het deed..
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2014, 17:04   #13
anoniem42071
Guest

Standaard

Natuurlijk ga ik dat terug melden Erik. Ook bij een negatief resultaat.
(Ik heb nl. geen idee wat het bedrijf er mee heeft gedaan, waar dat kaartje al geweest is en doodleuk 25 euro rekende).

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2014, 15:46   #14
anoniem42071
Guest

Standaard

Kaartje is binnen gekomen om 15.30 uur. Ik ben nu bezig om 7916 bestanden terug te halen. Ik moet straks bekijken of ze bruikbaar zijn, dus niet te vroeg juichen.

Overigens denkt het recovery programma er 20.85 GB aan data af te halen, dus inderdaad ook veel gewiste foto's.

Niek

Laatst gewijzigd door Niekie30 : 29 May 2014 om 09:01
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2014, 09:00   #15
anoniem42071
Guest

Standaard

Ik heb 208 bruikbare foto's terug gehaald van een 65 jarige verjaardag.
Ze hadden de extensie van een systeembestand. Gewijzigd in .jpg en daar waren ze.
Veder nog een 5000 andere foto's.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2014, 23:18   #16
anoniem26138
Guest

Standaard

Compliment Niek (en Easeus data recovery). Flinke klus eigenlijk met zo'n hoeveelheid. We hopen dat het de gewilde bestanden zijn.

Laat wel zien dat er met het simpel terugsturen van een opgestuurd kaartje met 2 Euro investering toch snel 23 Euro te innen is. We zullen wel nooit weten of daar opzet achter zat, maar professionele recovery zal het zeker niet zijn.
Ik zou in het vervolg in ieder geval naar een 'no cure no pay' service zoeken.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2014, 23:36   #17
anoniem42071
Guest

Standaard

Thnx. Erik. Het recoveren van een 8 Gb kaartje is ongeveer 2 uur werk. Alleen de beste recover programma's geven de bestanden opeén volgende nummers, dus het zoekwerk, naar wat je wilt hebben neemt nog al wat tijd in beslag.
Kijk ik heb er dan de tijd voor even te zoeken en kwam eerst 1 foto tegen van de juiste datum. Toen wist ik dat de rest er ook moest zijn. Toen ik op een map stootte van ruim 200 bestanden met de extensie .chk vond ik de foto. Extensie renamed (jaja met een ren *.chk *.jpg ) en daar waren ze.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2014, 08:30   #18
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Overigens denkt het recovery programma er 20.85 GB aan data af te halen, dus inderdaad ook veel gewiste foto's.
Ah, dus die 20 GB is een getal wat geen relatie tot de echte data heeft, misschien meer een optelsom van wat de ongestructureerde bestandstabellen zeggen. 8 GB was de max, de grootte van het kaartje.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2014, 09:40   #19
anoniem42071
Guest

Standaard

Ik kijk net de grootte van de map met gerecoverde bestanden en die is gewoon ruim 20 GB. Hij vindt nl een deel van het bestand, maar ook de oorspronkelijke groote. En die wordt dan kennelijk "gereserveerd".

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2014, 10:22   #20
anoniem14162
Guest

Standaard

Alle credits gaan naar Niek. Ik zit vandaag met spanning te wachten op de post. Kunnen we nog even nagenieten van een fantastische verjaardag. Nogmaalsbedankt Niek.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten